בטיחות אש במבנה המשרדים – למה זה חשוב?

את רוב שעות הערות שלנו אנחנו מבלים במקום העבודה, בין מסכי המחשב למדפי הציוד, בין משימות שוטפות לפגישות עם לקוחות. אין ספק שהמקום הזה חשוב לנו, בוודאי כשמדובר בעסק שטיפחנו בעצמנו, בעמל רב ובלילות ללא שינה. אנחנו דואגים להגן עליו בכל דרך אפשרית, מיצירת גיבוי לתוכנות המקצועיות ולקבצי המידע, ועד גיוס אנשי מקצוע שיטפלו בסוגיות הקשורות לכספים, לניהול כוח האדם או לשיווק. אלא שלמרבה הצער, יש תחום אחד שבו רבים מועדים. הם שוכחים לדאוג לרגע שבו סיגריה נטושה או כשל בחשמל יובילו לדליקה שתסב נזקים כבדים למבנה ולרכוש, ובעיקר תסכן את חייהם של השוהים במקום.

מערכות גילוי אש: התרעה מוקדמת

אם כן, הצעד הראשון בדרך לשיפור הבטיחות ולהגנה טובה יותר על העסק שלכם, הוא תכנון מקצועי של מערכת גילוי אש, ושל מערכות כיבוי מתקדמות. גלאי עשן יעזור לנו לזהות את השריפה בראשיתה, ספרינקלרים יתיזו מים לכל כיוון ועם מערכות מתוחכמות ניתן לשלוח התרעה מהירה באופן אוטומטי גם לכוחות הכיבוי. כדי לתכנן את השילוב הנכון בין כל המרכיבים האלה אנחנו רק צריכים אנשי מקצוע מיומנים שיעזרו לנו לשרטט את הפתרון האפקטיבי ביותר לעסק, ובנושא הזה נדמה שאין ויכוח: תקן אש – המומחים שלך.

מטפים: מענה מהיר בזמן אמת

ההגנה על המשרד מפני שריפות חשובה משום שזו הדרך לשמור על חייהם של העובדים והלקוחות, כמו גם של עוברי אורח תמימים, אבל זוהי גם הדרך לגונן על הציוד, הסחורה, חומרי הגלם והמידע החשוב לכם מכל. במקרים רבים השריפה עשויה להתפרץ בשעות הערב, בעיקר משום שבשעות אלה אין מי שיזהה את הבעיה עוד לפני שהאש תתפשט. כאמור, מערכות אוטומטיות מיועדות בדיוק למצבים אלה, אבל בשעות העבודה רצוי שיהיו לכם מטפים זמינים ותקינים כדי שתוכלו לשלוף אותם בן רגע ולכבות את האש מיד עם הופעתה.

תכנון הפתרון הנכון עבורכם

אם כל החלופות שהזכרנו נשמעות לכם מורכבות מדי, חשוב להבין שאתם ממש לא צריכים לעשות את זה לבד. צוות מומחים יעזור לכם להבין מה בדיוק צרכי המבנה שלכם, אילו סכנות אורבות לכם ומה הם הפתרונות האידאליים לצמצום הסכנות הללו ולהבטחת כיבוי מהיר ויעיל יותר של האש, אם וכאשר תפרוץ. כך תוכלו לעבוד בראש שקט, ולישון טוב יותר בלילה, בידיעה שהעסק שלכם מוגן היטב.