התקנת מערכת כיבוי אש

הגנה על הבית ועל המשרד
שריפה בבית או במשרד היא סכנה גדולה – גם לאנשים הנמצאים במקום בעת השריפה, וגם לציוד. היערכות נכונה למקרה חירום כוללת גם מערכת לגילוי עשן וגם מערכות מתזים וציוד דרוש לכיבוי שריפות. חברת תקן אש מציעה את מכלול הפתרונות הדרושים בעולם בטיחות האש, ולרשות לקוחות החברה עומדים יועצים ומומחים מהטובים ביותר בתחום, עם ניסיון רב ועם הרבה ידע שיסייע לכם להיערך מבעוד מועד לכל צרה שעשויה לצוץ.

גילוי עשן
אחד הדברים המשמעותיים במערכת כיבוי אש, הוא גילוי עשן. היתרון הברור שעומד לזכות מערכת גילוי עשן הוא היכולת של המערכת לזהות אש כשהיא עוד בתחילתה, ולכך משמעות רבה בכל הקשור לזמן התגובה של השוהים במתחם. מערכת אשר תדע להתריע בשלב מוקדם כי פרצה אש במקום, היא מערכת שתיתן מספיק זמן כדי להימלט מהמקום ולהציל חיים, וכן זמן מספק כדי לבצע פעולות ראשוניות לכיבוי האש, ככל שהדבר אפשרי. זהו מרכיב אחד של מערכת כיבוי אש, שגם אותו מציעה חברת תקן אש ללקוחותיה, כדי שתוכלו להגן על בני הבית, על עובדי המשרד ועל הציוד שלכם.

ספרינקלרים
לאחר זיהוי האש על ידי המערכת, נדרשת פעולה ראשונית – עד להגעת כוחות ההצלה וכיבוי האש – אשר תסייע לשלוט באש ובמידת הניתן אף לכבות אותה. ספרינלקרים הם פתרון כזה, ומערכת כיבוי אש אשר מבוססת על צינורות מים במבנה, היא מערכת שתוכל להגיב במהירות ולהתיז מים ברגע שאובחנה אש במקום. בנוסף לספרינקלרים ישנו ציוד נוסף המסייע לכיבוי אש, ובליווי אישי של חברת תקן אש ניתן יהיה להתאים את הציוד הדרוש לכם, תוך הקפדה על ציוד איכותי ואמין, שהרי בתחום כיבוי האש אסור להתפשר, וכל ציוד ומערכת כיבוי אש הם האמינים והחזקים ביותר, כדי לאפשר טיפול מהיר, נכון ואפקטיבי בשעת הצורך.

מערכת כיבוי אש להצלת חיים
שריפה עשויה לפרוץ ממגוון סיבות, בהן קצר חשמלי או אש שנותרה ללא השגחה. זה יכול לקרות בכל מקום ובכל זמן – בבית, במשרד, במפעל או בחדר השרתים. מאחר ואין כל דרך לצפות שריפה, כל שנותר לעשות הוא להיות מוכנים אליה. הדרך לעשות זאת היא על ידי תכנון נכון של מערכת כיבוי אש, הכוללת גלאי עשן, ספרינקלרים וציוד נוסף לפי הצורך, וכן הקפדה על תחזוקה שוטפת של הציוד ובדיקות תקינות באופן תכוף, כך שבבוא העת, אם חלילה תפרוץ שריפה במשרד או בבית, תוכלו להגן על כל מי ששוהה במקום ולבצע ניטור של השריפה עד להגעתם של מכבי האש. בחברת תקן אש תקבלו ליווי אישי ומקצועי, הדרכה ותמיכה לאורך כל הדרך, וזאת לצד התקנת הציוד האיכותי והאמין ביותר, אשר יעזור להגן עליכם, על בני הבית ועל העובדים שלכם. כי רק היערכות מראש תציל חיים.

למה לבחור בנו?

  • חברת תקן אש ועובדיה מחויבים לרמת השירות הגבוהה ביותר.
  • היחס והאמינות שאנחנו מקנים לא רק בזמן ההזמנה אלה גם אחריה
  • לקוחותינו מקבלים יעוץ והכוונה אישית כדי לקבל תוצר מושלם
  • איכות, תוצר טוב מחייב טכנולוגיה עדכנית וציוד ברמה הגבוהה ביותר
  • מערכת כיבוי אש
  • מערכת כיבוי אש
  • מערכת כיבוי אש
  • מערכת כיבוי אש
תכתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם